Bc. Zuzana Smithová
Po 15letech práce vrcholového manažera jsem se v roce 2020 dala oficiálně na cestu kouče a bylo to moje nejlepší rozhodnutí.
Stojím nohama na zemi a opírám se o své koučovací dovednosti a ověřené metody, nekoučuji podle hvězd ani nevykládám z karet.
Baví mě osobní rozvoj a sebevzdělávání, ráda čtu a věřím, že fungující komunikace je základem dobrých vztahů ať v rodině nebo ve škole, tak v práci. A klíčem k vlastnímu štěstí a spokojenosti.
V roce 2022 jsem se rozhodla posunout své koučovací dovednosti ještě dál a absolvovala jsem koučovací výcvik s terapeutickým přesahem, který se zaměřuje na práci s emocemi a podvědomými vzorci.
Už 18 let se také věnuji výuce angličtiny předškolních dětí a dětí na 1. stupni ZŠ a stále mě to baví. Používám metodu hravé angličtiny a posunkové řeči. Miluji všechna zvířata kromě pavouků a naučila jsem se mít ráda i hady. Hlavu si nejlíp pročistím procházkou v lese, který mám hned za domem a nebo při výrobě šperků z „odpadu“ – upcyklace kávových kapslí.
Primárně se zaměřuji na téma dospívání a vztahy v rodině a ve škole. Pomáhám rodičům a učitelům lépe pochopit děti v pubertě a mít s nimi pohodovější vztah, se vzájemným respektem a bez zbytečných hádek a neshod.
Co mi dává v rámci výchovy smysl
- Teorie vazeb a práce Gordona Neufelda a Gabora Maté
- Nenásilná komunikace – Marshall B. Rosenberg
- Nastavení mysli – Carol Dweck
- Výchova a škola bez poražených – Thomas Gordon
- Techniky a metody práce s emocemi – Opravdové koučování
- Pozitivní inteligence a Emoční inteligence
Mé vzdělávání v rámci koučování
- 2020 – Metoda ŽJH Level 1 – CoachVille
- 2020 – Základní koučovací dovednosti a etika v koučování – CoachVille
- 2020 – Metoda ŽJH Level 2 – CoachVille
- 2021 – Profesionální koučovací dovednosti – CoachVille
- 2021 – Mentor Coaching – CoachVille
- 2020/21 – PQ Coaching Program – Shirzad Chamine (autor knihy Pozitivní Inteligence)
- 07/2022 – Metodický kurz – Terapeutické techniky práce s emocemi – Opravdové koučování
- 4/2023 – Základy vedení krizového rozhovoru s dítětem a dospívajícím – Linka bezpečí
- 6/2023 – Traumarespektující přístup jako řešení náročného chování u dětí – SOFA